Blijf op de hoogte van het laatste projectnieuws uit uw gemeente

Vanaf vandaag kunt u zich aanmelden voor de projectennieuwsbrief van Waterschap Limburg. In deze nieuwsbrief delen we het laatste nieuws over onze projecten bij u in de buurt.

Dat kan gaan over het versterken van dijken, het aanleggen van regenwaterbuffers en het herinrichten van beken. Daarnaast houden we u op de hoogte over informatieavonden en de voortgang van ons werk. Zo blijft u volledig geïnformeerd over al onze waterprojecten in uw omgeving.

Andere nieuwsbrieven stoppen in september

Wellicht ontvangt u al een digitale nieuwsbrief over dijkversterkingen, het bergen van water of over beekherstel. Deze nieuwsbrieven verschijnen voor de laatste keer in september en dan stoppen ze.  Vanaf dan wordt het nieuws van alle projecten en programma’s gebundeld in onze uitgebreide projectennieuwsbrief.

Hoe meldt u zich aan voor de projectennieuwsbrief van Waterschap Limburg?

• Bezoek onze website via onderstaande link.
  • Vul uw e-mailadres in en klik op ‘inschrijven’.
  • U ontvangt een e-mail om uw aanmelding te bevestigen.
  • Kies de gemeenten waarvan u op de hoogte wilt blijven.

Vanaf dat moment ontvangt u het laatste nieuws over projecten in uw buurt.

Aanmelden projectennieuwsbrief

Wat is het verschil tussen de nieuwsservice en de projectennieuwsbrief?

Met onze wekelijkse nieuwsservice ontvangt u iedere donderdag het algemene nieuws van Waterschap Limburg. Dit nieuws gaat bijvoorbeeld over provincie brede ontwikkelingen en waterstanden. Ook grote mijlpalen van projecten door heel Limburg worden opgenomen in onze nieuwsservice. De projectennieuwsbrief richt zich op zowel de kleinere projectvoortgangen als de grote mijlpalen specifiek in uw omgeving.

Wilt u ook algemeen nieuws ontvangen van Waterschap Limburg? Meld u dan aan voor onze wekelijkse nieuwsservice.

Aanmelden nieuwsservice

Heeft u hulp nodig met aanmelden?

Heeft u vragen over onze projectennieuwsbrief of hulp nodig bij het aanmelden? Stuur dan een e-mail naar communicatie@waterschaplimburg.nl.