Mijn waterschap Limburg
Met jouw DigiD log je veilig in op Mijn Waterschap Limburg. Dat kan op twee manieren.
1. Met een sms-code inloggen
Activeer jouw sms-code. Deze heb je altijd nodig om in te loggen.
2. Gebruik de DigiD app
En log voortaan in met een eigen pincode.
Met eHerkenning kun je als organisatie of bedrijf veilig zaken doen met ons waterschap. Met je account en inlogcode kun je ook inloggen in Mijn Waterschap Limburg. Je hebt hiervoor een inlognaam en wachtwoord nodig. Let op! Je eHerkenning moet minimaal niveau 2 zijn om in te loggen.
Heb je nog geen eHerkenning of een te laag niveau? Kijk op de website van eherkenning (opent in nieuw venster) voor meer informatie.
Krijg je een foutmelding tijdens het inloggen? Neem dan contact op met jouw leverancier van eHerkenning.
Helaas kun je wel eens problemen ondervinden bij het invullen van een digitaal formulier of het inloggen bij Mijn Waterschap Limburg. Je kunt alleen inloggen bij Mijn Waterschap Limburg als je via DigiD, eHerkenning of eIDAS bij ons zaken doet. Anders krijg je een foutmelding.
Ook kan het zijn dat je wachtwoord niet klopt. Controleer dan of je het juiste wachtwoord hebt. Een nieuw wachtwoord vraag je aan bij DigiD of E-Herkenning. Een nieuw wachtwoord voor eIDAS vraag je aan bij je eigen overheid (niet de Nederlandse Overheid).
Je kunt je persoonlijke gegevens (zoals woonadres en naam) alleen wijzigen bij jouw gemeente. Zij geven de nieuwe gegevens automatisch aan ons door.
Soms komt het voor dat een digitaal formulier traag of niet goed laadt. Probeer dan een andere internetbrowser of probeer de pagina opnieuw te laden. Lukt het dan nog niet? Neem dan contact met ons op via [email protected] of via ons contactformulier.
Vragen? We helpen je graag!
Tel: 088 – 88 90 100
[email protected]